Sunday, June 28, 2015

Declaración de Intenciones / Declaration of intent

Hello!
Wellcome to my blog!
I would like to introduce myself in this first post: my name is Helena. I come from a southern spanish province, although nowadays I am living in Germany.

I love fashion and shoes are my predilection. Because of this hobby, I decided to begin writting a blog about it. However, that is not the only thing I am interested in: I like cooking, specially I am very happy when I taste a freshly baked bread, I collect spyces (or I would do it, if I could afford it!), I love reading and I like learning other languages, too.
Althoug the main thing inspiring this blog is fashion, I am not going to limit myself to only that. However, it is still too soon to say anything more specific, because when you start to go one way, you never know where it may leadSo, let's get started!



¡Hola!
¡Bienvenidos!
Con esta primera entrada me gustaría presentarme: mi nombre es Helena.
Provengo de una provincia sureña de España, aunque actualmente me encuentro en Alemania.
Me encanta la moda y tengo predilección por los zapatos. De esa afición nace esta aventura bloguera. Pero la moda no es lo único que me interesa: me gusta cocinar, en especial me hace muy feliz un buen pan casero recién salido del horno, colecciono especias (o lo haría, ¡si pudiera permitírmelo!), me apasiona leer y disfruto también aprendiendo idiomas.
Aunque principalmente la inquietud que da origen al blog es la moda, no pretendo limitarme a eso, Sin embargo, aún es precipitado concretar la línea que seguirá porque, cuando se empieza a andar un camino, uno nunca sabe a dónde lo puede llevar. En cualquier caso, ¡pongámonos en marcha!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...